♦️ تمامی محصولات اورجینال و قیمت آن به روز میباشد.(ارسال رایگان برای سفارش بالای 1 میلیون تومان)

منو

رویه‌های بازگرداندن کالا

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

🟠 در ابتدا لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی فروشگاه ونوپارت تماس بگیرید.
🟠 از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ونوپارت جداً، خودداری کنید.

🟠 در موارد انصراف از خرید توسط مشتری باید کالا به صورت پلمپ بازگردانی شود.

🟠 برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی و . . .  به همراه کالای اصلی ارسال شود.

🟠 برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور(در صورت داشتن) خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

🟠 درصورت ارسال با پست پیشتاز و یا هر سرویس ارسالی دیگر، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و نزد خود نگهدارید.

 

هزینه بازگشت چطور محاسبه خواهد شد؟

🟠 در صورتی که مشتری محترم بعد از خرید کالا مورد نظر خود را اشتباه ثبت و سفارش داده باشد هزینه بازگردانی و هزینه اولیه ارسال کالا بر عهده شخص خریدار خواهد بود، همچنین اگر ارسال و بازگردانی کالا را به صورت پس کرایه انجام دهد هزینه ی بازگشت از مبلغ مرجوعی کسر و باقی مانده ی مبلغ به حسابتان واریز خواهد شد.

🟠 نکته : امکان لغو سفارش در صورت انصراف از خرید قبل از ارسال کالا به هر دلیلی 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و هزینه ارسال اولیه کالا از شخص خریدار کسر و مابقی به شماره کارت یا حساب برگشت داده می شود.

🟠 نکته : در صورت به روز مشکل در محصولات و استفاده از شرایط گارانتی هزینه های جاری از جمله ارسال مرسوله برای گارانتی، هزینه های برگشتی و ارسال کالا بر عهده مشتری محترم می باشد

🟠 نکته : 7 روز مهلت تست کالا برای مشتریان عزیز در نظر گرفته شده که در صورتی رضایت مندی کافی از محصول دریافتی را نداشته باشند با سایر کالا های موجود تعویض کردد.

🟠 حتما پس از دریافت محصول اگر کالا دچار آسیب دیدگی ، پارگی و … باشه تصویر و عکس از محصول رو تهیه و نزد خود نگهدارید.

🟠 اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فروشگاه ونوپارت برسد، هزینه‌های ارسال و برگشت کالا به عهده مجموعه ونو پارت است.

فیلتر بر اساس شهر محصول
ونو پارت
فیلتر بر اساس شهر محصول
تماس با ما
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0
empty-cart

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

جهت مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر مراجعه نمایید.
ونو پارت